|
|
Håkon som indreløper
|
Peter Lindau føler seg ikke fit for fight, og dermed får Wibe-Lund sjansen fra start. |
|
|
|
 |
Nå som indreløper
|
Som ventet er heller ikke Mads Kristian Skjærvold blitt helt friskmeldt. Imidlertid blir både han og Lindau med på benken, og de kan kanskje få noen minutter hver.
Det gjør at KIL stiller med følgende lag mot Eidsvoll i kveld:
Fredrik Eriksen Kjetil Kamark Kai Olav Ryen Per Verner Rønning Kjetil Byfuglien Håkon Wibe-Lund Ørjan Berg Hansen Lars Erik Fremming Tore Andreas Gundersen Bjørn Inge Rødfoss Patrick Holtet
På benken får vi da:
Ulrik Thomsen Eskil Koffeld Herman Odden Mads Kristian Skjærvold Peter Lindau Ragnar Koffeld
Unngå feriefølelse
Trener Vegard Skogheim tar langtfra lett på kampen i kveld. Han husker vel sikkert også hva som skjedde i fjor. Da røk KIL ut nettopp i cupens 2. runde - mot Oslo Øst.
- Det blir helt sikkert en tøff og tett kamp. Jeg har ingen tro på noen målrik affære, men forventer mange dueller. Både Kim Roger, David og Thanh er sikkert lystne på å vise seg fram i et godt lys mot gamleklubben sin, og det kan gjøre at både de og laget mobiliserer litt ekstra, sier Vegard Skogheim.
Han forteller ellers at han er litt redd for at gutta gå litt for tidlig inn i feriemodus. Som kjent får KIL-gutta ei pause under VM, og den begynner etter kampen i kveld. Eidsvoll Turn får ikke ferie før i juli, og er dermed selvfølgelig langt unna slike utfordringer.
 |
Eidsvoll har fire tidligere KIL-spillere. Skogen aner at de kan komme til å yte det lille ekstra i dag.
|
- Vi kan ikke gjøre annet enn vi gjør til vanlig. Da kommer vi til å tape. Eksempel på at det er viktig å være på høyden så vi så sent som i går. Når Lillestrøm spilte som i Tippeligaen slo de Lørenskog 4-0, mens når de slapp seg ned tapte de 2-0, avslutter treneren.
Kampen begynner på Myrer stadion klokken 1800. For deg som ikke har mulighet til å reise dit selv minner vi om KIL sin SMS-tjeneste. Send meldingen KIL RES til 1960, og du vil bli oppdatert fortløpende under kampen om hvordan sen utvikler seg.
|
|
|
|
|
|
|


|